Komandos analizė

Komunikacijos su klientais kokybė įtakoja pardavimų rezultatus. Tai svarbu ne vien pardavimų specialistams, bet ypatingai ir aptarnavimo srityje.
Dažnai įmonių vadovai svarsto, kaip pakelti aptarnavimo kokybę, pagerinti komunikaciją su klientais siekiant aukštesnių rezultatų. Tačiau pagerinti situaciją galima tik tiksliai žinant bendravimo spragas ir stipriąsias darbuotojų savybes.
Mūsų naudojama metodika leidžia pamatyti stiprybes ir silpybes, pastarąsias eliminuoti ir pasiekti geresnių rezultatų.

Aiškiai aptariami ir įvardinami veiksmai, kaip bus atliekama analizė
Nustatomos darbuotojų kompetencijos ir sugebėjimai
Identifikuojamos spragų priežastys
Situacijos ir priežasčių aptarimas su vadovais
Pateikiamos esamos situacijos išvados ir rekomendacijos pokyčiams
Įvertinti komandos kompetencijas

Rekomenduojame

Video mokymai. Vidiniai mokymai

Komandos analizė

Efektyvi komunikacija. Vidiniai mokymai