Galvų medžioklė. Jūs vs. Headhunter'iai

Pagrindinė dilema - kaip pasilengvinti sau darbą? Arba, kaip padaryti, kad nemėgiamas darbas pasidarytų pats? Galbūt geresnis klausimas yra toks: ar norite, kad jūsų darbas būtų lengvesnis? ...

Kodėl Jūsų reklama niekam neįdomi?

Baigėsi tie laikai, kuomet norint parduoti muilą užtekdavo nurodyti, kad jis skaniausiai kvepia. Nebepakanka vien pasakymo - pirk. Kelis pastaruosius metus, kuomet prekių ir paslaugų yra daug...

3 s. efektui, arba tave išjungė

Kompanija, kuri savęs nereklamuoja - galima sakyti, kad išvis neegzistuoja, nes jei nereklamuoji savo produktų - kaip tuomet žmonės sužinos apie jus? Ne veltui pirmasis reklamos biuras buvo įku...